sâmbătă, 18 iunie 2011

Amintirea din vis


Adorm cu perna in brate si incep sa ma pierd prin aburul de vise..si apari tu luminat de limpedele raze de soare…imi zambesti si ma saruti sublim, inima incepand sa`mi delireze.Pe genuchii tai m`am asezat, iar tu cu bratele m`ai inconjurat..doar stateam si te priveam.Un lucru nu intelegeam:De ce smaraldul trist din ochii tai incerca sa`mi spuna ceva? Nu aveam curajul sa te intreb ce s`a intamplat, din cauza ca imi era frica de raspuns... O lacrima am simtit pe fata mea, dar nu era de la mine, ci de la tine…Cu sarutari am inceput sa`ti sterg urmele lacrimilor tale..dar acestea nu se mai opreau..
Printre suspine, vorbe dulci ai inceput sa`mi soptesti si apoi ai strigat  in gura mare ``Te iubesc`` de parca ar fi fost ultimul…Imediat, te`ai ridicat si m`ai sarutat…din cer stropi reci de ploaie au inceput sa cada…tu ai plecat..eu te priveam…tu te indepartai…si eu te pierdeam…nu te mai vedeam…
Acum parca totul a devenit vid …auzeam neincetat acel strigat ``Te iubesc`` rostit de tine si simteam acel sarut scris de buzele tale reci pe buzele mele…fara sa vreau te`am incuiat in al meu gand.Tremurand, cad pe pamantul rece si incet imi pierd rasuflarea, cu imaginea plecarii tale intiparita in minte…
Brusc, m`am trezit..simteam mii de sentimente si nu stiam ce se intampla cu mine…si mi`am pus mereu intrebarea: Ce a insemnat acest vis urat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu