miercuri, 15 iunie 2011

^doar lacrimi^

        

         Lacrimi...doar lacrimi...si as minti daca as spune ca sunt lacrimi de fericire...
         Ganduri, bucurii,vise,suferinte si dorinte...Oare cu cine as putea sa le impartasesc? Oare pe cine as putea sa sun la miezul noptii sa`i spun sa vorbeasca cu mine, fara sa se supere?...acum nici eu nu mai stiu pe cine...:|
         Nu este vorba despre mine, nici despre tine...este vorba de prietenia pe care am legat`o care, oricat de trist ar fi, va ramane doar o amintire.Tot timpul ne`am bazat una pe alta, eu am avut parte de sustinerea ta, dar si tu de a mea.Nu regret ca am ajuns sa ne cunoastem asa de bine reciproc, intr`un timp relativ scurt...din pacate a fost putin sau nu am stiut noi sa profitam de el.
         Nu cred ca ne asteptam amandoua la acest sfarsit, dar poate este mai bine asa. De multe ori s`a rupt firul prieteniei noastre si noi l`am legat la loc, dar cum se spune nodul ramane...si deja sunt prea multe noduri.A sosit momentul cand am cazut amandoua, dar cand ne`am ridicat am luat`o pe drumuri diferite.
                  Acum am o amintire veche care vrea sa para ca am avut ce mi`am dorit, dar se inseala...

4 comentarii:

  1. Nu prea imi pare bine sa aud ca vrei sa renunti asa ushor..eu una nu pot renunta la tn dintrò data..doar pt nishte fapte..ar trebui sa ma bati cu biciu.. si asha màs gandi inainte sa rup aceasta franghie groasa...recunosc ca si eu sunt putin confuza acum..dar stiu foarte clar ca in viata nu trebuie sa te pripesti...
    [Je vais me battre jusqu'à ce que je pouvais!]
    cu drag..a ta..50rM1c1

    RăspundețiȘtergere
  2. uneori e mai bine sa iei o pauza ca sa`ti pui gandurile in ordine :-<

    RăspundețiȘtergere
  3. mda..sa zicem ca te inteleg momentan..dar nu as vrea ca aceasta "pauza" sa se transforme in ceva urat..sper ca prin asta sa invatam cum sa ne purtam...:)adik nush dak m`am exprimat bn..pt ca e putin cam greu...dar...:-<

    RăspundețiȘtergere