joi, 9 iunie 2011

Amintiri de pe rafturile vietii

       Seara trecuta a fost minunata pentru ca a fost banchetul celor din clasa a opta. Fetele au fost superbe [cu cateva exceptii:)).. nu vreau sa le descriu pt k aratau ingrozitor x_x] si nici baietii nu au fost mai prejos.
       Totusi, sa incep cu inceputul.Am terminat orele la liceu si am venit grabita acasa ca sa merg sa le vad pe fete si sa petrec putin alaturi de ele, evident:D. Hainele nu erau calcate, la par m`a aranjat o colega in pauza mare :)),Adnana si ea imi dadea telefoane sa cobor mai repede...ehh..intr`un final m`am terminat de aranjat. Inainte sa plec, mama m`a atentionat sa am grija cum ma comport [aceeasi poveste tipica] si sa nu pierd cheile.
       Pe drum ne`am intalnit si cu ceilalti prieteni si am mers cu totii acolo. Cand am ajuns am vazut`o pe Angi meu :x, care era foarte eleganta. Am facut cu ea si ceilalti poze ca sa avem amintiri, pe care nu le vom uita niciodata...sper:-s. Fetele de la banchet s`au dus in sala lor, eu si restul grupului am mers la un suc si la un biliard. Dar ne`am plictisit la bar si am mers si noi sa dansam cu cei de a opta.Am stat noi aproximativ jumatate de ora, dar apoi am plecat ca totusi nu era seara noastra.
        Mai tarziu am mers cu Angi meu  sa`si schimbe pantofii pentru ca o dureau picioarele. Ce credeti ca am facut?:)) I`am dat sandalele mele si i`am luat eu pantofii, care imi erau putin mici.Nu vreau sa va precizez ce durere am suportat eu in pantofii ei :((. Dar ce nu fac eu pentru Angelia;;)? In sfarsit...ea si`a schimbat pantofii si eu nu m`am mai intors si am plecat spre casa. Ajung in fata scarii si realizez ca nu am cheile.In acel moment mi s`a dat toata seara peste cap. O sun pe Adnana si o pun sa le caute, dar nu le gaseste. Suparata ,sun la interfon acasa...culmea nu mergea interfonul..imi scria ``post blocat``, mai incerc o data, tot nu merge. Incerc sa sun la vecina si acolo merge, ciudat. Cand ajung acasa, ma uit la locul cheilor si erau acolo.In zapaceala mea, care este nelipsita la mine, am uitat sa iau si cheile de acasa.:)).
       Acum e 8 dimineatza si eu nu am somn..sunt treaza de la 6, astept cu nerabdare sa intre pe mess cei de a opta sa`mi spuna cum a fost seara lor.Oricum nu cred  ca a fost mai faina ca a noastra.[modestia..:-" :))]


2 comentarii: