miercuri, 8 iunie 2011

...ganduri de boboc...

Mai sunt doar cateva zile si se termina anul scolar...pentru unii nu inseamna nimic...pentru unii e un stres pentru ca au bacul sau alte examene:|...dar pentru mine, o fosta ``bobocica``, e ceva special. De ce?! Simplu! A fost primul an de liceu, despre care toti imi spuneau ca imi va fi greu sa ma acomodez, ca trebuie sa incerc sa`mi impresionez profesorii de la inceput..acestea sunt doar niste lucruri tipice. Fiecare traieste aceasta etapa diferit...
            Eu mi`am ales profilul mate-info, fiind singura dintre prietenele mele care am facut aceasta alegere.Insa nu mi`a afectat deloc relatia cu ele,chiar aceasta s`a accentuat.Multe persoane mi`au zis ca voi avea foarte mult de invatat, ca va fi foarte greu si nu voi avea timp de alte  activitati.Dar acum, la sfarsitul anului, trag concluzia ca fiecare profil este la fel...cu materii grele si profesori care exagereaza cu invatatul si temele...dar asta mai putin conteaza.:-j
            Pe tot parcursul anului scolar, majoritatea lucrurilor le`am facut din impuls, fara sa stau sa ma gandesc la consecinte...si in unele circumstante acest lucru m`a afectat. Am fost deceptionata de persoane care credeam ca nu vor face niciodata asta si, totusi, am iertat greseli de neiertat.
           Uneori, m`am simtit singura intre o mie de persoane, doar pentru ca lipsea o singura persoana...Acea persoana pe care am observat`o din primele zile de scoala si mi`a intrat in inima incetul cu incetul..Mereu a reusit sa faca sa`mi curga zambetul pe buze, sa`mi stearga furtuna,care in piept era dezlantuita, sa faca sa-mi rasara un soare,din chipul intristat!
             A fost un an scolar in care am descoperit prieteni noi  sau m`am certat cu cei vechi, am ras, am plans, am iubit, am suferit, am urat, m`am impacat, am sarutat [am furat sarutari:))], am confundat sentimente,am sperat si AM VISAT!

2 comentarii:

  1. gta cu "boboceii"!!
    app dc ai postat la acea ora tarzie??:))
    in legatura cu ultima fraza...Ce bine e sa VISEZI!:D
    Realitatea e cruda de cele mai multe ori.X(

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai suntem ``bobocei``:D
    de fapt acolo era ora 14.02:))
    mda..asta e..realitatea e prea cruda uneori:-j

    RăspundețiȘtergere